Toimi näin, jos et pääse kirjautumaan Business Onlineen tai sen käytössä on teknisiä ongelmia.

Jos et pääse kirjautumaan Business Onlineen, tai palvelussa on teknisiä ongelmia tai hitautta, toimi näin:

1. Tyhjennä selaimen välimuisti:


2. Jos käytät Internet Explorer -selainta, lisää teksti danskebank.fi luotettuihin sivustoihin:

 

3. Jos käytät Internet Explorer 11 -selainta, etkä pääse Business Onlineen Aineistosiirtoasiakkaat-valinnalla, lisää teksti danskebank.fi Yhteensopivuusnäkymän asetuksiin:  

Internet Explorer 11 (pdf)

 
 
4. Tyhjennä Javan välimuisti ja poista Danske Bankin varmenne:
 
Windows, Oracle Java (pdf)
 
 
5. Tarkista onko tietokoneessa useita Java-ohjelmia tai vanhoja Javoja
 
Poista tietokoneessa olevat Javat ja asenna uusin Java-ohjelma:
 
 

 

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme