Entä jos en pääse verkkopankkiin
tai tulee teknisiä ongelmia?

Jos et pääse kirjautumaan verkkopankkiin, tai palvelussa on teknisiä ongelmia tai hitautta, toimi näin:

1. Tyhjennä selaimen välimuisti.


Selaimen välimuistin ja evästeiden tyhjentäminen   

Edge (pdf)

Google Chrome (pdf)

Internet Explorer (pdf)

Mozilla Firefox (pdf)

Safari (pdf)


2. Jos käytät Internet Explorer -selainta, lisää teksti danskebank.fi luotettuihin sivustoihin.


Luotettuihin sivustoihin lisääminen

 
Internet Explorer (pdf)

 

Jos pääset antamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan, mutta sisäänkirjautuminen ei onnistu pankkitunnuksillasi, toimi seuraavan ohjeen mukaan.

Toimi näin, jos et pääse kirjautumaan pankkitunnuksillasi


Voit henkilöasiakkaana käyttää myös Mobiilipankkia älypuhelimella ja Tabletpankkia iPadilla.  ​​

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme