Miten toimin, jos käytössä on F-Securen pankkitoimintojen suojaus, ja verkkopankki ei toimi oikein

Jos tietokoneessa on käytössä F-Securen Pankkitoimintojen suojaus, verkkopankin käyttäminen ei ehkä onnistu. Saatat saada ilmoituksen 'Internet Explorer ei voi näyttää www-sivua', vaihtoehtoisesti sivu avautuu valkoisena, maksun hyväksyminen ei onnistu tai tulee jokin muu virhetilanne. Tällaisessa tilanteessa kannattaa käyttää muuta selainta (Google Chrome, Mozilla Firefox) tai soittaa F-Securelle puh. (09) 2520 5050 ja pyytää toimintaohjeet, miten Pankkitoimintojen suojauksen kanssa menetellään.
 
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme