Mitä teen jos pyydettyä avainlukua
ei löydy turvakortiltani?

Mikäli pyydettyä turvalukua ei löydy kortin kummaltakaan puolelta, tarkista, että käytät oikeaa turvakorttia. Näet turvakorttisi numeron verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla. Jos turvakortissasi on eri numero, kyseessä saattaa olla vanha turvakorttisi.

Saat uuden turvakortin kätevimmin tilaamalla sen kotisivujemme tilauslomakkeella tai Asiakaspalvelusta +358 (0)200 2580 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-20. Turvakortti toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, ja toimituksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme