Mitä teen jos minulla ei ole
oikeaa turvakorttia?

Näet turvakorttisi numeron verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla. Jos turvakortissasi on eri numero, kyseessä saattaa olla vanha turvakorttisi.

Tarkista, oletko kenties jo saanut uuden turvakortin, koska jos et käytä verkkopankkia kovin usein, uusi turvakortti on saattanut tulla sinulle jo kuukausia sitten.

Uusi turvakortti toimitetaan automaattisesti kotiosoitteeseesi, kun nykyisellä turvakortilla on oletusarvoisesti 20 avain- ja turvalukuparia jäljellä. Jos olet juuri saanut uuden turvakortin, tarkista onko sinulla toinen turvakortti jossa on vielä turvalukuja jäljellä.

Jos tarvitset uuden turvakortin, saat sen kätevimmin kotisivujemme tilauslomakkeella tai Asiakaspalvelusta +358 (0)200 2580 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-20. Turvakortti toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, ja toimituksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme