Soittaako Danske Bank asiakkailleen?

Voit saada Danske Bankista puhelun, jonka aikana kartoitamme yhdessä, että sinulla on omaan elämäntilanteeseesi sopivimmat pankkipalvelut käytössäsi.
Kerromme samalla mahdollisuuksista, joita Danske Bank voisi sinulle tarjota.
 
  • Soiton ajankohdat ovat ma - pe klo 9.00 - 20.30 ja la klo 9.00-17.00
  • Emme koskaan kysy pankkitunnustesi tietoja soittaessamme sinulle  

Turvallisen pankkiasioinnin vuoksi hakemukseen, sopimukseen tai nykyisen palvelun muutokseen liittyvät puhelut tallennetaan.

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme