Miksi saan ilmoituksen
varmenteen vanhentumisesta?

Ilmoitus varmenteen vanhentumisesta voi johtua siitä, että tietokoneen päivämäärä ja kellonaika eivät ole oikein. Tarkista asetukset seuraavasti:
1. Kaksoisnapsauta tietokoneesi oikeassa alareunassa olevaa kellonaikaa.
2. Muuta päiväys ja kellonaika oikeiksi ja hyväksy muutokset OK-painikkeella.

Varmenteen vanhentuminen saattaa johtua myös selainversion vanhenemisesta. Lataa uusi selainversio selaimen valmistajan sivuilta. Mikäli tarvitset apua selaimen lataamisessa, käänny oman internet-palveluntarjoajasi (Elisa, Sonera, Saunalahti tms.) puoleen.

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme