Turvallisuus

Verkkopankkimme ja sen turvaratkaisut on suunniteltu varmistamaan, että pankkiasioiden hoito verkkopankissa on turvallista. Tekniikalla voidaan tehdä paljon turvallisuuden varmistamiseksi, mutta tärkeää on myös suojautua muilta tietoturvauhilta.

  • Muista huolehtia tietokoneesi ajantasaisesta tietoturvasta.
  • Varo verkkohuijauksia.
  • Säilytä pankkitunnuksiasi huolellisesti.
  • Noudata verkkopankin käyttöohjeita.
  • Estä tarvittaessa verkkopankin käyttö sulkupalvelussamme.
 
Jos epäilet pankkitunnustesi (käyttäjätunnuksesi, salasanasi ja/tai turvakortin) joutuneen ulkopuolisen haltuun, estä niiden käyttö viipymättä lukitsemalla pankkitunnukset. Toimi jollakin seuraavista tavoista:

Tee käytön esto verkkopankissa 24 h
  • Kirjaudu verkkopankkiin, napsauta "Omat asetukset" ja valitse "Muuta pankkitunnusten tietoja tai lukitse ne".

Soita automaattiseen puhelinpalveluun 24 h
  • Henkilöasiakkaat 0200 2581 (6 snt/min + pvm/mpm)
  • Yritysasiakkaat 0200 1580 (39 snt/min + pvm/mpm)

    • Ellet ole sopinut pikatunnistuksesta, palvelun käyttö edellyttää, että muistat käyttäjätunnuksen ja salasanan. Valitse ’Turvapalvelut’ näppäilemällä ’5’, jatko-ohjeet kuulet puhelun edetessä.

Soita Danske Bankin 24 h korttipalveluun 
  • 0200 2585 (pvm/mpm)
    Kerro, että haluat sulkea pankkitunnuksesi.

Tämän jälkeen verkkopankkia ja puhelinpalvelua ei voi käyttää tunnuksillasi. Saat uudet tunnukset sekä palvelut uudelleen käyttöösi käymällä henkilökohtaisesti Danske Bankin konttorissa.
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme